tillbaka igen

nu har jag legat och vilat i någon timme, såg sex & the city som jag skrev innan och har även passat på att äta middag, min favorit idag!

idag var de skola igen, jag vaknade hos maritza imorse, vi käkade flingor och äggröra till frukost, väntat på att hon skulle komma hem så vi kunde äta det igen haha. sedan på med bikinin (låter konstigt mitt i vintern), packade väskan, sedan mötte vi kerstin och vandrade till bussen. vi åkte till aq-va-kul där vi skulle ha idrott, livräddning. sedan gjorde vi oss i ordning och redo för att åka tillbaka till skolan, när de e 3 minuter kvar till vår lektion ska börja får vi reda på att vi inte har någon lektion för vår lärare mådde inte bra och vår nästa lektion var också inställd för att läraren är i jordaninen, vilket betydde att vi slutade klockan 11 idag! så sjukt jävla nice att starta veckan sådär, så jag maritza sophia kerstin & michelle vandrade till entré där jag fixade några presenter och sedan åkte michelle hem och vi andra stack till espresso house. kerstin och maritza hann dock inte stanna så värst länge för dem skulle ha engelska, men jag och sophia satt och snackade hur länge som helst, när klockan närmade sig fyra så insåg vi att vi fick ta och säga hejdå. jag åkte tillbaka till skolan och hämtade min väska, sedan tog jag bussen hem. egentligen vill jag helst inte vara hemma nu för min bror har lyckats få vinterkräksjukan och jag vill helst inte bli smittad.

ikväll är det dubbelavsnitt av paradise hotel! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0