svar på kommentar till frida

"min vardag i bilder och ord".. jag ser nästan inga bilder ju? :) inget illa menat såklart :) men det är roligare att läsa en blogg med bilder :)

jag vet om att det är väldigt tomt på bilder i min blogg nu för tiden, men jag har goda skäl till det också. min digitalkamera har pajat och de kostar 1500-2000 kronor att laga, min mobilkamera tar världens sämsta bilder så det är lika bra att skita i det. och när jag väl hamnar på bild på någons kompis digitalkamera tar det flera år för dom att skicka. och dessutom har jag skrivit flera gånger att jag inte varit på blogg humör, men de håller på att bli bättre och bättre. och så småningom lär de väl börja komma bilder igen om ni har tur! jag tycker själv också att det är roligare att läsa en blogg med bilder, men man ska ha en fungerande kamera för att kunna ta några ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0