stan med mina underbara

efter skolan kände varken jag sophia eller maritza för att åka hem, så vi stack till ett fik och satt där och snackade och delade på en sallad. när vi inte orkade sitta där längre gick vi i stan lite, och jag ska verkligen shoppa så fort jag har fått pengar! sen ville marcus att jag skulle komma till honom så jag tog bussen till trelleborg med maritza. tanken var egentligen att jag skulle hem till maritza på kvällen och sova där, så skulle vi sola solarium och se på paradise hotel tillsammans. men de fick jag inte av marcus hihi, så jag sov hos honom istället. tvingade han att se paradise med mig och fredrik åkte ut, inget annat än rätt. och nu är de semifinal så inga fler nya deltagare kommer komma in! vi gick och la oss ganska tidigt, enligt mig i allafall för vi skulle upp med tuppen som jag inte alls är van vid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0