skoltrött

jag tog bussen tillsammans med maritza imorse, eftersom jag hade sovit i trelleborg. så åkte vi till espresso house på centralen, där vi lyxade till de med en chai latte och mudcake. vi träffade även på en kändis där, klaes malmberg (lotta på bråkmakargatans pappa!) sen åkte vi i allafall till skolan, där de inte hände alls mycket idag... vår lärare visade hur man gör rakpermanent på en modell, sen hade vi individuella samtal sen fick vi sluta! självklart stack jag till entré med maritza kerstin cathleen och julie. vi satt lääänge och pratade en massa på burger king, skit mysigt. vid 5 mötte jag upp mamma för att vi skulle fixa våra naglar, så nu är dom fräscha igen i allafall. fick även köpt lite kläder idag också, en klänning, en kofta, två blusar och två sjalar. underbart med massa nya kläder. dessutom har kläderna jag beställde från H&M i början av veckan kommit, så ska hämta ut dom imorgon förhoppningsvis. och eftersom jag fick klagomål på att jag inte har så mycket bilder i bloggen kanske de dyker upp en bild sen på alla mina inköp hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0