skoldags!

klockan ringde 6.30 imorse men var inte redo att stiga upp alls, så jag låg kvar ett tag tills jag insåg att jag fick skynda mig om jag skulle hinna med bussen. men ändå chillade jag så mycket att jag hann både sminka mig, platta håret och klä på mig utan problem. på bussen mötte jag julie, hade mycket att snacka om när man inte träffats på hela jullovet. vi började med bild och fortsatte med vårt grupparbete där, har nog inte berättat om det. men vi är 6 stycken i varje grupp, så har vi delat en bild på en kändis i sex bitar, (vi har jennifer aniston) så ska varje person rita av vars en bit och sedan ska vi sätta ihop det till en stor bild. men idag var det bara jag och veronica från vår grupp så vi fick arbeta ganska effektivt eftersom de ska bli klart på nästa lektion och vi har inte ens börjat måla! sedan hade vi hantverksteknik resten av dagen, vi gick igenom en massa om färg osv, lärde oss typ inget nytt. och sedan fick vi även en ny kille i klassen, CEZAR haha, kommer bild på honom, så jävla sööööööt! tina var snäll och släppte oss 40 minuter tidigare, skulle egentligen ha slutat halv 5 men de var nog tur att vi inte gjorde det. nu ska jag snart käka hawaii pizza, MUMS! sedan tar jag bussen till trelleborg, möter upp maritzas mamma och sen åker vi till köpenhamn för att hämta efterlängtade och otroligt saknade bästa vän maritza. längtar som fan och hon ska få världens bamsekram av mig hihi.


♥♥♥HVFR2C.s nya babyboy ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0