sjukling

vaknade vid 9 imorse, hade försovit mig och skulle ta bussen 9.18. men när jag gick ur sängen kände jag mig inte alls okej, min hosta hade blivit värre, jag hade världens huvudvärk och min näsa bara rann. så jag fick stanna hemma idag, jag satte på tv.n och kollade flera avsnitt av sex & the city, har nog sett minst 10 stycken idag. jag åt lite, tog en kopp te och fortsatte kolla. finns verkligen ingen bättre serie! men efter några timmar blev jag skit uttråkad så satte mig vid datan, sen kom familjen hem så jag stängde in mig på rummet igen, kollade lite till på sex & the city och lyckades så klart somna, sov säkert i 2 timmar och hade världens sjukaste mardröm. så sjuk att jag inte ens kan berätta den här. när jag vaknade så åt vi middag, och nu har jag precis kollat på american pie, så jävla ball film! nu ska jag duscha, kanske platta håret också om jag orkar. så får vi se om de blir praktik imorgon eller om jag får stanna hemma en dag till.
tråkigt inlägg jag vet, men jag har ju haft en tråkig dag.
hörs kanske sen igen ikväll om jag kommer på något roligare att skriva, annars tar vi det imorgon! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0