shoppaholic på g?

som ni såg i förra inlägget hade jag shoppat en massa online. och som natasha kommentera "shoppa online is the shit!" och hon har verkligen rätt. de finns inget smidigare än att sitta och shoppa genom datan, bara klicka på det man vill ha, välja rätt storlek och färg. självklart är de väldigt farligt för plånboken att det är så lätt, men man får ju lära sig att styra sig lite i allafall. det enda som kanske är nackdelen med det är att kläderna kanske inte ser ut som man tror i verkligheten, eller så har man valt fel storlek. men man slipper springa runt i affärer och trängas med massa folk, slita på och av kläder hela tiden osv, speciellt nu när de vinter och man har extra mycket kläder på sig. jag har märkt att jag har vissa perioder då jag inte alls tycker om att shoppa, och jag har nog precis kommit ur en sån. för idag var jag i stan med några tjejer från klassen och jag ville prova allt möjligt.. jag vet inte om de har med att göra att de e vårens kollektion som kommit ut nu, och det är mycket roligare kläder än en massa mörka stickade koftor. men jag hittade iallafall lite kläder som jag ska köpa nu när maritza och jag ska ut och shoppa när vi fått studiebidraget! men jag kan knappt vänta för att köpa en outfit så den sticker jag nog in och köper på rasten eller efter skolan imorgon hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0