praktik på en ny salong

idag var min första dag på den nya salongen, det var lite nervöst i början men jag insåg fort att dem var hur schyssta som helst där! men jag var skit onödigt imorse, tog bussen 8.46 så jag var på södervärn tjugo över ungefär och framme på mobilia redan halv 10, en halvtimme skulle jag lyckas fördröja där och de var inte det lättaste när centret inte öppnade förrän prick. men jag gick in på malmborgs och köpte lite fika till lunchen och sedan satte jag mig ner och åt en bulle. annars så rullade dagen på, fick göra det man brukar få göra första praktikdagen, sopa hår, vika handdukar, diska, springa ärenden osv. men de gör inte mig någonting alls, så länge jag har en praktikplats och slipper kärringen på förra salongen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0