nu har jag färgat håret igen..

6.20 ringde klockan imorse, inte alls den tiden jag är van vid att behöva gå upp, men marcus började skolan klockan 8 så vi va tvungna. gjorde oss i ordning och tog oss in till stan tillsammans, när han gick till skolan så stack jag hem till maritza och sedan tog vi bussen till skolan 8.45. i skolan hade vi hantverksorientering först, lika onödig som alltid. sedan hade vi hantverksteknik resten av dagen, började med läxförhör och sedan egen hårvård tills vi slutade. jag gjorde bruna slingor, klippte mig och färga/noppa ögonbrynen. blev ganska nöjd, men kanske är lite för mörkt eller så ska jag bara vänja mig. tog bussen hem efter skolan och hoppade av på busstationen idag så gick jag direkt till solariet och stack till hawaii i 21 minuter, härligt som fan! ikväll ska jag shoppa loss på H&Ms hemsida igen, duscha och ta de lugnt bara. har ni tur så kommer de före/efter bilder på mitt hår också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0