lovet är slut, tillbaka till det vanliga

nu är lovet slut, dags för skola imorgon. som ni säkert märkt har jag inte uppdaterat bloggen alls mycket nu på lovet, men jag har haft fullt upp! umgåtts med underbara människor varenda dag och inte velat slösa så mycket tid på datorn. men nu när lovet är slut och livet återgår till det vanliga så lovar jag att jag kommer uppdatera lika bra som förr, om inte bättre!

min älskade maritza kommer hem imorgon och jag ska med hennes mamma till danmark och möta upp henne på flygplatsen, längtar så jävla mycket. har saknat henne så extremt! de första dagarna hon var borta var det riktigt jobbigt, kunde till och med gråta när jag tänkte på hur länge jag skulle vara utan henne. men när jag fick höra från henne redan innan de gått en hel vecka så blev jag lugnare och insåg att jag nog skulle klara mig i allafall. och visst de har jag gjort, men det finns en del saker jag hade velat uppleva tillsammans med henne vid min sida detta lovet. men vi tar igen det när hon är hemma!  

nu är de dags för sängen för min del, börjar halv 9 imorgon med bild, ingenting man ser fram emot alls, världens surkärring till lärare :( men klassen saknar jag så oerhört mycket så de ska bli kul att träffa alla igen! :D puss och godnatt, hoppas ni inte saknat mig allt för mycket, men de vet jag att ni har...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0