jag koooookar!

just nu är jag bara så jävla arg. varför ska folk alltid göra tvärtemot vad man bestämmer? varför ska folk alltid klydda? varför ska folk alltid ta en förgivet? varför ska man alltid göra det så svårt? pallar inte sånt här längre, och jag visste att det skulle bli så denna gången också, för det blir det alltid! jag är trött på att folk utnyttjar en för vad man kan också.. hur tänker man egentligen då? tror dom att jag har hur mycket fritid som helst att bara slösa bort på andra och få ingenting tillbaka?
kokar sönder på sånt här och är såååå jävla trött på det, och nu behövde jag bara skriva av mig. får väl ta konsekvenserna som jag VET att jag kommer få för detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0