indoor walking

skoldagen började 9.50 med ett hårt idrottspass, indoor walking på forum. det är ungefär som spinning fast man sitter inte ner, så gör man en massa olika övningar. det var kul svettigt och jobbigt, precis som det ska vara! och instruktören var faktiskt skit bra tyckte jag i allafall. de enda misstaget jag gjorde var att ställa mig längst ner i hörnet där det blev som varmast, men då svettades jag bara extra mycket!

efter idrotten gick jag och maritza och tog en sallad, när man väl är igång med att vara nyttig kan man ju lika bra fortsätta. sedan tog vi oss till skolan för att ha naturkunskap på bussen fick vi ett riktigt skrattanfall. jag sa redan när vi gick på bussen att vi skulle av på länsstyrelsen, så sitter jag längst ut av oss två. när bussen närmar sig länsstyrelsen trycker maritza på knappen och bussen stannar. men jag sitter bara kvar och maritza säger "hallå?" så fattar jag till slut och får panik så jag bara flyger ut från bussen! jag hade helt glömt igen att vi skulle av och var så inne i mitt sms. men vi hade lektion i en halvtimme sen fick vi sluta, och som vanligt var svenskan inställd igen vilket betydde att vi slutade halv ett idag! som jag skrev i förra inlägget gick jag och några tjejer till entré och kollade på lite kläder, skogalna kerstin köpte ett par nya skor och en klänning+skärp annars köpte vi inget, men imorgon är de min tur att slå på stort!

jag tog bussen hem och åkte till stationen så jag kunde gå och sola, 20 skööööna minuter på hawaii denna veckan också, underbart. det börjar även ge lite resultat nu! ikväll hade jag tänkt plugga en del och sedan titta på paradise hotel! puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0