helgen över igen

haft ännu en underbar helg, spenderat mycket tid med marcus♥ men i lördags hade vi gäster för att mamma fyllde år. så mormor & morfar, min moster & hennes familj var hit bjudna på middag.

bättre början på veckan kan man nästan inte ha, fick reda på mitt matteprov jag skrev innan jullovet. nästan inte så de borde nämnas här, men fick stort IG i alla fall, resultatet vägrar jag berätta. kan man bara säga att det var min sista mattelektion iallafall, kommer aldrig mer gå dit. får ingenting ut av lektionerna överhuvudtaget och läraren bryr sig inte ens.

efter det tog i allafall jag och kerstin oss till friskis och svettis där vi skulle ha idrott. jag valde att gymma istället för att spela volleyboll. ska komma igen med powerwalken nu till våren, plus att jag funderar väldigt starkt på att spara ihop till ett gymkort. min lärare tyckte i allafall att jag hade kämpat på riktigt bra idag, och de får en alltid på bra humör ju!

jag och sophia tog oss sedan till värnhem och köpte lunch där, där vi även mötte maritza som varit duktig och försovit sig (inget ovanligt haha). sedan gick vi tillbaka till skolan där vi hade svenska, och vår svensklärare har precis varit i jordanien med skolan och gjort något utbyte, så vi fick se en massa bilder därifrån.

ikväll ska jag försöka plugga lite och även ta mig till solariet och fortsätta försöka bli lite brunare hihi.
och eftersom jag får höra varje dag att jag skriver för lite här, så ska jag skriva om allt möjligt nu, ska bomba med inlägg! bra va? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0