GRATTIS DIN SNYGGA JÄVEL!


bara för att vi gjorde så här när vi var små så tänker jag göra det nu igen, skriva en lång text om hur mycket jag älskar dig bara för att det är din födelsedag och du värd att få veta vilken skillnad du gör i mitt liv!
vi har alltid varit dem två som umgås med varandra för att vi har haft gemensamma vänner känns de som, men nu har någonting ändrats. nu umgås du och jag även om där är andra eller inte, vi har kommit varandra så sjukt nära det senaste halvåret och de e jag skit glad för eftersom du är en så jävla härlig tjej! du är en person som jag vet att man kan berätta och prata om allt med, de man säger till dig stannar hos dig. det sägs att de vänner som man skapar under gymnasietiden, stannar hos en resten av livet, vare sig man går i samma klass eller inte. och jag hoppas verkligen att det stämmer med dig, även om vi känt varandra mycket längre än så, så har jag fått en annan syn på dig nu än vad jag har haft förut. nu kan jag till och med kalla dig en av mina bästa vänner, jag älskar dig så mycket szidonia och hoppas att du verkligen fått den födelsedagen du önskat dig! du har gjort skillnad i mitt liv ♥


Kommentarer
Postat av: szidonia.

gud katrine, jag vet inte riktigt vad jag ska säga. sitter här med tårar i mina ögon för när jag läser detta du skrev så öser det en ren glädje i mig. du har gjort en stor påverkan i mitt liv, vill bara tacka dig för exakt allt du har gjort för mig. jag älskar dig. <3

2010-01-11 @ 22:32:55
URL: http://sszidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0