fredag = kundmottagning!

fredagen började med bild som vanligt, fortsatte på vår gruppuppgift. vår lärare har klippt en bild i 6 bitar så får varje person vars en bit att rita, sen ska man sätta ihop det till en stor bild. riktigt fräck blir den! ;) sedan var de i allafall dags för hantverksteknik, där vi ägnade första lektionen till att rösta på treornas tävlingsbidrag, festfrisyr, brudfrisyr och herrklippning. sedan var de lunch, spaghetti & köttfärssås, YEEY! efter lunchen va de äntligen dags för kundmottagning. även om vi inte var hela klassen och var fullbokade så klarade vi oss jävligt bra! teamwork och sammarbete är vad de handlar om, man kan inte vara en egoist när man har kundmottagning... jag hade i allafall en sling/klippkund, det gick skit bra och hon verkade bli nöjd. när jag kom hem så chillade jag sönder med evelina, vi tittade på typ 6 avsnitt av sex & the city. men vi båda var så trötta så hon gick hem redan vid halv 12. så la jag mig och vilade, och självklart mitt i natten kom älskling efter han varit på fest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0