firade szidonia

vid sju tiden tog jag och evelina oss hem till szidonia för att fira henne lite smått, matilda var också där så klart. så szidi fick presenten av oss, ett presentkort till nagelbyggning som hon tjatat så mycket om. känns som om det är min nya grej, att ge bort presentkort till det, och alla verkar bli lika glada för det! vi käkade kladdkaka som matilda varit duktig och bakat och tittade på sex & the city. skit trevligt som alltid, sedan cyklade vi hem vid tio-tiden för vi ville se på paradise hotel. så vi cyklade som galningar hem och när evelina ska svänga av i sin gata glider hon som en galning och jag blir skit rädd att hon ska trilla och slå sig. men hon var snabb och hoppade av och ställde sig på benen, så hon klarade sig. så var de dags för dubbelavsnitt av paradise, fransesca kom tillbaka och rami åkte ut! kan de bli bättre? fyfan vad braaaaa!

skola igen imorgon, går till halv 5 SUCK!

och nu har jag ännu en anledning till att längta till gran canaria, men avslöjar ingenting än hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0