en lektion, datakunskap

idag var svenskan inställd igen eftersom vår lärare är sjuk fortfarande. vilket betydde att vi började skolan 12.20 och bara hade en lektion, datakunskap. men igår efter skolan var vi ju på entré och tittade på kläder, så hittade jag den outfiten jag la upp och så gärna ville ha. så innan skolan idag stack jag till entré och köpte det, men självklart var just det skärpet slut så det fick bli ett annat ljusbrunt midjeskärp, som var flätat fram till också tjusigt och funkade lika bra. sedan tog jag en snabb pommes på burger king innan jag gick till skolan. jag och min grupp på bilden skulle mötas lite tidigare för att göra klart vår uppgift. som var total katastrof när vi satte ihop den. tror jag har förklarat om uppgiften där vi ritar vars en del av en bild som är uppdelad i 6 bitar(?). men i allafall så stämde ingenting, håret gick inte alls ihop i de olika bitarna och allt såg bara kul ut. så vi la ner lite tid på att fixa till det, men den är fortfarande katastrof enligt mig. sedan hade vi datakunskap där alla datorer hade någonting emot mig, jag provade 5 olika innan jag hamnade vid en fungerande. efter den tråkiga lektionen stack jag till toaletten och bytade till mina nya kläder, sen följde jag med kerstin & maritza när dom skulle äta pizza för att jag skulle få hjälp med en läxa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0