äntligen är min bästa vän hemma!

idag vaknade jag hos marcus igen, men vid 2 tiden stack jag till övre för att möta maritzas mamma, äntligen var de dags att åka till kastrup och hämta maritza. men hennes plan var lite försenat så vi hann göra några ärenden innan vi åkte iväg, vi hämtade även upp ebba så hon också kunde följa med. sen åkte vi till svågertorp där vi tog tåget över till kastrup. det var en lång och jobbig väntan innan vi äntligen fick träffa henne igen, hon var så brun och alla hade så mycket att prata med henne om, så våra munnar gick nästan i ett. vi åkte hem till maritza där hon packade upp och visade allt hon köpt, jag fick en jätte fin navel piercing av henne. sen gjorde vi oss i ordning, duschade, sminkade oss och sedan åkte vi till övre där vi hämtade upp marcus och jacob, sen åkte vi till staffanstorp. hem till mig där jag byta kläder och plattade håret, sen iväg till szidi på fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0