ännu en onödig dag

vaknade 8.45 imorse, skulle ta bussen 9.18. hade försovit mig rejält, men som jag sa till mamma "de e skit samma så länge jag hinner med bussen" och det gjorde jag! träffade caroline vid hållplatsen så vi satt och snackade hela vägen till skolan. sedan kom jag och julie ungefär 10 minuter försent, men vår lärare har faktiskt sagt att det är okej. vi hade svenska där vi gick igenom vad som händer i denna kursen och fick även en uppgift där vi ska skriva om ett valfritt ämne och hålla föredrag om det i 5 minuter. nu har vi rast i flera timmar nästan, börjar 12.20 igen och då ska vi ha datakunskap med den mest älskade läraren som finns och lära oss ännu mer om intressant excel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0