sommar nu tack?

jag blir bara tröttare och tröttare varje dag på det här vädret, när ska det ta slut? jag vill börja kunna använda tunna blusar och shorts och ett par snygga solglasögon till det! det räcker med tjocka vinterjackor, stickade tröjor och jeans nu tycker jag. jag har alltid tyckt att det är skönt med vinter, så det inte är varmt året runt, men detta året tycker jag verkligen inte det! denna vintern är alldeles för lång. sägs ju att sverige inte haft så här lång och kall vinter på 20 år, och det tror jag inte heller. jag har aldrig upplevt det i allafall..

skönt att man i allafall åker till gran canaria om exakt 33 dagar! jag kan lova att jag redan börjat ladda upp med sommarkläder i allafall, längtar som bara den nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0