snabba cash

älskling och jag vaknade upp på söndagsmorgonen. vi tog de rejält lugnt under hela dagen, och på kvällen hade han önskat att få gå på bio. så vi gick och såg snabba cash, åt på china box innan och lovar att de kommer jag inte göra på väldigt länge! har inte ätit så äcklig mat på hur länge som helst, till och med värre än skolmaten. så vi gick till burger king och tog en hamburgare istället för att vi var extremt hungriga. jag tyckte att filmen var jätte bra, även om jag har väldigt svårt för svenska filmer. den handlade om en kille som ville umgås med de rika och leva sånt liv som dom, men han var inte rik. så han fuskade till sig märkeskläder genom att sy dit rätt knappar osv. men sen fick han tips om hur han kunde tjäna stora pengar vilket var genom att langa knark. vi fick sedan vänta på bussen i 40 minuter för att jag skulle följa med marcus hem till trelleborg, där hans mamma hämtade upp oss på busstationen. jag pluggade lite när vi kom hem till han, sen var vi så trötta att vi gick och la oss. riktigt chill och skön söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0