snabb sammanfattning

har inte alltid tid att blogga längre eftersom jag umgås mycket med min älskade pojkvän, och han gillar inte att jag sitter vid datan när vi ses hihi. men i allafall så vaknade jag hos honom i onsdags och stack till skolan runt 8 tiden, men hade jätte problem med bussar osv pga snön. först så var 3.an tjugo minuter försenad, så jag frös ihjäl medan jag väntade på den. och när den väl kom så var den så full med folk, så dörrbromsarna låste sig. men chauffören fortsatte köra även om dom var låsta, så hon kunde bara köra 10km/h och till slut hade hon bränt isönder dom så vi fick gå ur bussen, och vänta på att en annan buss kunde komma och hämta oss. när jag efter 40 minuter kommit till övre så hade jag ju självklart missat bussen jag egentligen skulle ta, så fick ta första bästa som kom. och jag var på skolan 2 timmar efter att jag lämnat marcus hus.. jag är van vid att de tar max 25 minuter haha! men i allafall så flöt skoldagen på som den skulle, hade läxförhör och teori genomgångar om färg.

efter skolan åkte jag hem till min älskling, jaa det känns nästan som jag bor där snart! men vi var hemma hos honom en stund, käkade lite osv. sen åkte vi in till stan för att han skulle träna så jag stack och träffade maritza så gick vi och kollade lite i affärer, och jag hittade ett par jeans jag ska köpa, sen gick vi även och solade. jag följde med henne till badhuset för hon och hennes mamma skulle träna och jag var ju tvugnen att fördriva tiden på något sätt. men kvart i 9 blev jag hämtad av marcus och hans syster så åkte vi hem till honom igen. vi tittade på tv osv sen gick vi och la oss.

tänkte visa bild på jeansen jag hittat, men tyvärr så klyddar den hemsidan nu så får ta det när jag kommer hem efter skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0