skön skoldag

idag fick jag gå upp klockan 7 eftersom skolan började 9.20 men när jag kommer till övre, ringer en tjej i klassen och säger att första lektionen är inställd, men jag tar den bussen som jag planerat i allafall för jag hade ändå andra vänner som också redan kommit till skolan. men under tiden jag är påväg till skolan får vi reda på att vår andra lärare också är sjuk, som vi skulle haft fram till 16.30. men då gör lärarna så att vi får komma dit, ta vår närvaro, ställa iordning inför tävlingen som ska vara imorgon och sedan fick vi sluta. så vi slutade 9.45 riktigt skööönt! men tycker ändå det är dåligt att skolan blivit så slapp nu, fattar inte riktigt vad som händer men de känns knappt seriöst längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0