shit, en vecka sen..

nu är det nästan en vecka sen jag skrev sist. men jag har inte lust, tyvärr!
jag är inte på mitt bästa humör nu för tiden, och jag tror nog personerna som orsakat det känner sig träffade nu. men ni ska fan ha det! jag tar inte skit från någon, och allra minst er. man behandlar inte mig hur man vill. bättre man är tyst då.

men i allafall har jag varit med den bästa personen i hela världen i flera dagar nu, för er som inte fattar är de marcus jag menar. vi har firat hans mamma, varit i stan, tittat på massa film, myst och ätit. helt underbart! han åkte ifrån mig vid 4 tiden idag, och jag saknar han redan massor. och vi lär inte ses förrän på fredag. var glada ifall jag överlever!

för övrigt så har jag bara pluggat som ett djur idag, har skrivit ett helt arbete om vårens trender 2010. blev ungefär 5 sidor, med bilder då så klart!

ikväll ska jag ha ett efterlängtat msn snack med sophia, de var ett tag sen så har en massa skvaller jag ska ta upp! så blir de ibland när man inte bor så man lätt kan ta sig fram & tillbaka till varandra. då får man skvallra över internet istället. men de går lika bra det hihihi!

Kommentarer
Postat av: hannah

jag köpte M.. men skulle nog tagit S för de va skitstora "där framme" hahaha :( och så var de stora i vaderna också :O vad tog du?

2010-02-25 @ 19:23:17
URL: http://hannizens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0