sätta lappar på bilar

efter skolan blev jag hämtad av min pappa och bror, så körde vi till mobilia för att hjälpa mamma att sätta lappar på bilar och jag skulle fixa en annan grej med. när vi var klara gick vi in på burger king för att äta, men jag åt faktiskt inte. duktigt nog! ska på tjejmiddag ikväll hemma hos evelina så jag fick hålla mig. så nu ska jag in i duschen och så, men vi hörs senare ikväll eller imorgon. PUSS!


såna här lappar vi satte upp, om olika kurser som finns på mammas jobb.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack gumman, lite extra marknadsföring. Mmmmm, I like it!

2010-02-12 @ 20:39:42
Postat av: Cassandra ♥

hej raring, du har fått ett award av mig kolla in min blogg för att se vad det innebär! :) <3

2010-02-13 @ 15:35:33
URL: http://cebee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0