praktikdag

torsdagar är som vanligt praktikdagar ju, så jag kom till praktiken klockan 10.00 idag, faktiskt i tid idag! brukar inte kunna komma i tid pga mina bussar, men idag åkte jag ju från trelleborg. jag hade massor att göra idag, jag tonade en utväxt, tvättade massa färgkunder, vek handdukar, fortsatte röja bland produkterna, färgade en utväxt, sopade osv osv. till lunch åt jag fläskesteg med sås och potatis,så sjuuukt gott! slutade klockan 6 och var hemma ungefär 7, och tur att jag överlevde den bussresan, var lite orolig med den busschauffören faktiskt. hemma så chillade jag som fan eftersom jag inte varit hemma på flera dagar, och satt vid datan och kollade alla bloggar osv. sen gick jag in på mitt rum och kollade på tv, en film på sexan walking tall hette den. var inte jätte insatt i den eftersom jag höll på att sätta keratinvax på en hårförlänging samtidigt. sedan duschade jag och gjorde ansiktsbehandlning osv, jätte skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0