praktik!

dagen gick ändå ganska fort idag, gör inget speciellt på praktiken. springer runt och städar efter alla, går ärenden, viker handdukar, fixar kaffe till kunderna osv. men jag har kul ändå, gillar folket på salongen som tusan! mycket bättre än kärringen vicky! jag fick sluta kvart i 5 idag pga vädret, så alltså kom jag hem 1½ timme tidigare än vanligt, vilket verklign uppskattas. plus att jag fick 20 kronor utav en kund som jag tvättade håret på. kanske inte så värst mycket tycker ni, men för mig är det inte det de handlar om. jag blir glad av något så "lite" för de visar att någon uppskattar det jag gör där. så jag blev jätte glad och sprang genast och klickade fram en varm choklad till mig i kaffe maskinen. JA jag är en sån som måste slösa direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0