mysko natt

inatt har jag verkligen sovit som en stock, nästan så man hade kunnat släppa en bomb bredvid mig utan att jag vaknat.. min mobil ringde 3 gångero ch ja fick 4 sms, jag vaknade av det tredje samtalet och svarade, men minns inte ens vad jag sagt. när jag vaknade imorse låg mina byxor som jag haft under dagen, bredvid mig på sängen. och jag vet om att jag la alla mina kläder i en hög under fönstret, så jag kollade dit och då låg bh.n och tröjan jag haft på mig på golvet. så antagligen har jag varit där borta och hämtat byxorna av någon konstig anledning, eller så är det ett spöke som lagt dom hos mig hihi.

jag drömde även om att jag fick barn, helt oväntat fick jag en liten mörkhyad pojke med stora bruna ögon. jag hade ingen koll på hur man tog hand om en bebis och hade inga saker till barnet heller. jag gick bara runt och bar på den stackars ungen hela tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0