mys söndag med världens bästa

marcus sov ju hos mig inatt, och som vanligt fick jag inte sova ut (har inte fått göra de sen vi blev tillsammans, han är verkligen en morgon människa!) men idag var de faktiskt inte hans fel. det var pappa som knackade på dörren och sa att de var frukost halv 11, när jag bett marcus snällt att inte väcka mig. men vi gick i allafall upp och käkade frukost. sen klädde vi på oss och gick en lång runda i staffanstorp. först hem till szidi där vi hämtade halva min garderob, som jag lämnat där igår när jag hållt på att prova ut vad jag skulle ha på mig. sedan gick vi inom nöjes och hyrde film och köpte godis, sedan hem till matilda och hämta mitt midjeskärp hon lånat, plus pengar. sedan tillbaka hem igen. vi laddade upp med dricka och godis sedan satte vi igång filmen. jag tyckte att den var jätte bra, exakt såna filmer jag älskar. men tyvärr så var jag så trött eftersom jag inte fått sova ut så jag somnade och har inte sett slutet än. så det tänkte jag göra ikväll innan jag ska lägga mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0