mortens 18 års fest

igår var jag på 18 årsfest med mina tjejkompisar. evelina som kände killen som fyllde år, så hon bjöd med oss, jätte snällt! vi träffades hos szidi vid 8-tiden där vi fixade oss, förfestade och tagga saaataan! när vi sedan skulle börja vandra till morten så regnade det så klart, så evelina ringde sin mamma så hon körde oss dit, kanon bra. vi var bland dem första på festen, men under kvällen bara det öste in med folk och till slut var det fullt hus! stötte även på cassandra ifrån min klass, väldigt oväntat att se henne där faktiskt. när klockan närmade sig halv 2 var kvällen slut för min del, så pappa kom och hämtade mig med marcus i bilen också. så körde vi hem, men vi såg cassandra och hennes vän ensamma vid en busshållsplats så vi tog med dem i bilen och körde dem till stationen där deras riktiga buss gick och tur som dem hade stog den där när vi kom. sedan körde vi hem till oss och marcus & jag sov gott.
tack mina älsklingstjejer, morten & alla andra för denna kväll!


kvällens outfit;
lackleggings från gina,
randig tröja från vero moda,
kavaj från halens och evelinas halsband!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0