monopol & melodifestivalen

i lördags så vaknade jag och marcus upp hemma hos mig. så visste vi inte riktigt vad vi skulle göra, så vi slösade bort nästan hela dagen på att spela monopol, och det gick inte alls bra för mig! hade hur många hus och gator som helst, men var tvungen att inteckna allting för att han ägde norrmalmstorg och centrum, så till slut hade jag inga pengar kvar och min dåliga-förlorar-sida visade sig ganska tydligt.

fram mot kvällen så åt vi middag med min familj, lasange MUMS! sen laddade vi upp med chipis, ostbågar och godis och tittade på melodifestivalen med min mamma. enligt mig så var det absolut rätt personer som gick vidare, dom andra kan ju gå tillbaka och gömma sig.

sen tittade vi på 40 year old virgin, en film som man kan se om och om och om igen! sen kallade sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0