min tisdag

imorse var jag väldigt seg när jag skulle komma ur sängen, det gick inte alls och de slutade med att klockan blivit så mycket när jag var färdig att jag fick åka tillsammans med mamma. julie fick också hänga med såklart. vi hade svenska som första lektion, som vanligt. och vi fortsatte med redovisningarna, den som var mest intressant var absolut julies! den handlade om teorin till att tupac fortfarande lever, och jag tror sten hårt på det nu alltså. kan berätta lite mer i ett inlägg imorgon eller så.

sedan hade vi en jätte lång rast, satt först ett bra tag i matsalen och pratade en massa med malin emelie maritza och michelle. men sen tog vi oss till datasalen istället för att vi skulle skriva ett arbete som ska lämnas in imorgon. när datakunskapen började så jobbade jag & maritza på riktigt flitigt. men jag känner att jag måste ligga i nu, eftersom jag ska resa sen och vill inte komma allt för långt efter.

när vi slutat så GICK jag och maritza till konserthuset, även om vi kunde tagit bussen. bra gjort av oss tycker jag. så tog vi bussen till trelleborg för jag skulle vara med marcus, igen hihi. mötte honom på övre, så gick vi till stan och fikade, han tog en capuccino och jag en chai latte. himlans gott! sedan tittade vi lite på kläder, och gick även in i djuraffären. och jag vill verkligen ha en hamster, dom är så otroligt söta och små! (och lättskötta hihi) när vi var trötta på det, tog vi bussen hem till honom. här har vi tittat på tv, myst och käkat tacogratäng, första gången jag smakade det och tyckte det var jätte gott. kommer be mamma göra det någon dag! nu ska vi nog snart gå och lägga oss för jag måste upp tidigt imorgon..

 
bjuder på två bilder från svenskan, malin & emelie sitter verkligen och gosar!

Kommentarer
Postat av: Natasha

dem är sjuuuuka <3

2010-02-16 @ 22:50:32
URL: http://natashapapadopoulou.blogg.se/
Postat av: fialisakung

vad e de för arbete :o?

2010-02-16 @ 23:08:59
URL: http://homosaregay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0