kvinnosjälvförsvar

vaknade hemma hos mackan och käkade frukost med honom innan han stack till skolan. så stannade jag kvar hemma hos honom eftersom jag inte började förrän 9.50. jag mötte maritza på bussen så vi gick till idrotten tillsammans, där vi skulle ha kvinnosjälvförsvar. vi hade det i ettan också men jag var sjuk båda gångerna så det var helt nytt för mig. och jag tyckte det var skit intressant, och ledaren var extremt rolig. och nu vet jag hur jag ska försvara mig om de kommer någon otäcking!.. vi åkte till skolan och åt, sedan hade vi naturkunskap, kollade på film om vindkraftverk woho vad rolig. fick sluta en halvtimme tidigare plus att vår svenska var inställd, så vi slutade 13.50 för dagen. då jag och julie åkte hem till mig för att jag skulle klippa henne. satt kvar här och snackade skit länge om allt möjligt. sen gick jag till posten och hämtade ut ett paket med ännu mer kläder, det kommer bild på allt så småningom! sen satte jag igång med att sätta på vax på en hårförlänging och plugga lite. nu är det snart paradise hotel så ska gå och lägga mig vid tv.n PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0