kundmottagning

idag hade vi kundmottagning igen, men eftersom jag sträckt min rygg så skippade jag att ha en kund. så jag fick arbeta praktiskt på en docka istället, göra festfrisyr på kort hår. de var svårt och drygt och jag fick knappt till det. lite då och då assisterade jag sophia också som gjorde slingor på en kund. sedan fick jag ett ryck innan vi slutade så jag städade typ hela salongen, diskade muggar, torkade av, satte allting snyggt osv. fatta inte vad som flög i mig.

men direkt när jag kom hem sen så somnade jag, de var nog för jag inte är van vid att slita så hårt med städning! haha. sov i allafall i 1½-2 timmar, tills vi skulle äta. sen efter de har jag bara slösat bort kvällen framför datan och testat en massa olika frisyrer på en bild på mig, den som ni kan se i förra inlägget! nu ska jag snart lägga mig, imorgon är de dags för praktik igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0