kort skoldag

som vanligt på tisdagar hade vi en väldgit kort och skön dag, två lektioner svenska och datorkunskap. på svenskan hade vi redovisningar, där vi fått skriva om precis vad vi ville och skulle kunna hålla ett föredrag om det i fem minuter. sedan hade vi lång lunch som vanligt, jag och julie hade fått gratismat på värnhem på morgonen, så jag värmde den och åt till lunch, super gott! som sagt hade vi datorkunskap sen där vi fortsatte med excel, och jag börjar hålla med min lärare det är för dom lata människorna! (första gången jag sagt något positivt om den läraren...)

efter skolan tog jag bussen tillsammans med maritza till trelleborg, vi båda sov gott hela vägen men när jag vaknade hade jag väldigt ont i pannan eftersom jag slått i den i väggen varje gång det skumpade till. men i allafall så träffade jag marcus på övre, så gick vi och åt lite medan vi väntade på att klockan skulle bli 3. för han skulle till frisören och bli klippt då. det blev jätte fint och sedan gav vi oss ut i snöstormen för att ta bussen hem till honom. vi har sovit lite, käkat lite, myst massor och jag har även fått pluggat lite. tummen upp som fan på denna dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0