ingen tid eller ork för tillfället

ni får ta det som de kommer, men nu för tiden är mitt blogghumör nere på noll! skriver bara lite fort och uppdaterar när jag har tid och lust. I fredags kväll kom min älskling hit, vi kollade på film kommer inte ihåg vad den hette men handlade i alla fall om en massa spindlar osv. På lördagen mös vi en massa, käkade på McDonalds, och spelade monopol. Vilket jag nog aldrig kommer göra med honom igen, otroligt vad tävlingsinriktad han var då.. haha. På McDonalds testade vi det nya dom hade nu, något som hette "share the gold" och det var en stor förpackning med 18 chicken nuggets i och 3 dippsåser. Vi delade på en sån, medan vi såg någon annan äta en hel sån för sig själv.. galet. jag brukar bara orka 4 stycken och blev galet mätt på 6 nu, så marcus fick 12 så blev han lite glad. mot kvällen åkte vi till trelleborg, hem till hans kompis Danne och tittade på röstningen i melodifestivalen, och kan väl inte säga annat än att jag visste att Ola skulle gå direkt till final! efter det kollade vi på avatar, jag som sagt hela tiden att jag aldrig tänker kolla på den.. men nu blev det så iallafall. och jag tycker att jag slösade bort 2½ timme av mitt liv på en riktigt dålig film med sjukt platt handling. filmer som bara är värda att se med 3D-effekt är inte något man behöver lägga tid på att se. marcus pappa kom och hämtade oss, och jag var så otorligt trött så jag hann bara äta någon ostmacka sen somnade jag på soffan, så vi gick in och la oss istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0