hemma!

när marcus kommit hem från skolan så käkade vi då pannkakor, sen gick vi upp och mös lite, men båda var så trötta att vi somnade. så vaknade vi utav att hans föräldrar kallade att det var mat. så vi gick ner, kebabtallrik!! tyvärr var vi så mätta efter pannkakorna att vi knappt orkade äta något alls. och egentligen var de meningen att jag skulle stanna en natt till, men mamma saknade mig så mycket att jag tog bussen hem 19.05. så nu har jag suttit och pratat med henne lite, vikt några lappar (200 stycken), ätit glass visat mina inköp och nu ska jag sätta mig och titta på the fast and the furious (tokyo drift) PUSS!


mina nya kläder, ÄLSKAR byxorna! det bästa är att jag gått ner typ 3-4 storlekar i jeans!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0