final i paradise hotel

idag är det äntligen dags för final i paradise hotel! jag vet dock redan vem som vinner, men det ska bli kul att få se hur det går till osv. jag tycker dock att cimon borde ha vunnit för han spelar så jävla bra, men han åkte ut på världens tråkigaste och lättaste sätt... men av dom som är i final tycker jag att kristoffer är en värdig vinnare faktiskt, han har spelat röven ur alla inne i huset. åkt in och ut från singelrummet, men ändå lyckats hålla sig kvar. det jag tycker är lite smått dåligt med finalen är att gamla deltagare kommer in och röstar fram vinnaren. och det är lätt att dom röstar med hämnd och inte vem dom egentligen tycker är värdig vinnare.. men vi får väl se hur det går ikväll! imorgon går jag i skolan 9.22-16.25 vilket betyder en väldigt lång dag. så vi hörs antagligen någon gång under kvällen imorgon, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0