fest i bjärred

på lördagsmorgonen kom min älskling hem till mig, jag blev överraskad som vanligt. visste självklart att han skulle komma, men han hade tagit en tidigare buss, så han knackade på dörren när vi hade tänkt åka och hämta honom vid 108.an. så mös vi och titta på tv en massa. och sedan duschade vi och gjorde oss i ordning, vid 5 tiden kom tjejerna hit och fixade sig också. så åt jag och marcus mat sen tog vi bussen till lund, sen vidare till bjärred på fest! vi förfestade lite innan allt annat folk kom, och JÄVLAR vilket hus säger jag bara! rena rama slottet nästan haha. och eftersom vi var först där va vi lite V.I.P så vi fick ett eget rum att låsa in alla våra jackor skor, väskor osv i. jätte bra faktiskt. folket bara rullade in och det slutade nog med att där var ungefär 50-60 pers, riktigt mäktigt faktiskt! vi dansade, skrattade, pratade, drack, umgicks och hade jävligt kul. vid ett tiden blev vi hämtade och hemkörda av evelinas pappa, så sov marcus hos mig.

    
  
           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0