award!

Jag har fått ett Award utav Cassandra och den som får det ska kopiera den till sin blogg, länka till personen som givit den till dig, berätta sju intressanta fakta om dig själv, välj ut sju andra bloggare du vill ge awarden till, länka till deras bloggar och kommentera hos dem att de fått en award att hämta!

1. Jag är nykär till tusen
2. Jag är extremt klumpig
3. Jag skrattar men ingen fattar..
4. Jag bryr mig om folk även om jag inte känner dem
5. De senast två åren har jag blivit mer utseendefixerad än någonsin (skyller mycket på frisörlinjen)
6. Min mamma är min bästa vän
7. Sen jag började på franssuell har hela mitt liv förändrats, definitivt till det bättre!

De bloggare som får award från mig är; Nikita, Evelina, Hannah, Linn, Kerstin, Maritza, Szidonia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0