alla hjärtans dag

detta årets alla hjärtans dag var helt underbar! jag vaknade upp bredvid världens underbaraste, men skyndade mig ut i köket för att fixa frukost till honom. värmde bullar i ugnen som jag bredde med ost på några och sylt på några, hällde upp ett glas juice, ett med oboy och en kopp med kaffe till honom. så gick jag in och väckte honom och han blev jätte glad, så fick han sin present också. älsklingscheckar och gelehjärtan, plus att muggen han fick kaffet i också var till han. vi käkade och tittade lite på tv, sen skyndade vi oss att göra oss i ordning och tog bussen hem till honom.

där tittade vi ännu mer på tv, mös och åt nudlar som han lagade. senare mot kvällen så käkade vi middag med hans familj, baconlindad fläskfilé, hemmagjorda klyftpotatisar och rödvinssås. Finns inget bättre! sen skulle vi göra det vi planerat hur länge som helst, bada tillsammans med massa tända ljus. så marcus fixade allting och sen fick jag komma in och se allting, han hade gjort de jätte fint. så hoppade vi ner i badet och de var hur mysigt som helst. tills jag började känna mig riktigt svimfärdig. så jag gick upp ur badet och de blev bara värre och värre.. till slut kunde jag inte se någonting och visste inte vad jag gjorde. så hängde jag mig vasken och var helt borta, så undrade marcus vad jag gjorde, så vaknade jag till igen och sa att jag mådde skit illa.. så jag satte mig ner på toaletten och blev spyfärdig när jag började kunna se igen. men tur var att jag aldrig spydde, så fick han hjälpa mig med att öppna fönstret och hämta ett glas vatten till mig, så blev de mycket bättre igen. men det var så otroligt läskigt, jag har aldrig svimmat någonsin! eftersom jag var så trött efter det så låg vi bara i soffan resten av kvällen och tittade på film och åt lite glass. såg step up 2, the streets. galet bra film! sen fick han titta på fotboll lite innan vi gick och la oss..


alla hjärtans dag presenterna marcus fick av mig
   
älsklingscheckar                 gelehjärtan              muggen framsida          muggen baksida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0