förbannade förkylning...

som jag skrev tidigare i veckan blev jag sjuk, och under torsdag, fredag och lördag har jag varit nästintill fastlimmad i sängen. nej men jag har absolut inte haft någon ork till någonting, allra minst att sitta upp vid datan. så därför har bloggen blivit lidande. men jag är på bättringsvägar och kommer börja uppdatera som vanligt igen nu! jag kommer inte berätta allt som hänt under dagarna, för de e typ sova sova sova, titta lite på tv, äta lite grann, sova sova sova. och jag tror inte det är jätte intressant att läsa faktiskt!

men däremot kom marcus till mig i fredags, han hade också lyckats åka på det här hemska viruset som går nu. så vi låg och tyckte synd om varandra (och oss själva) hela fredagen. vi var ensamma hemma hos mig eftersom mina föräldrar och bror var iväg på julmiddag med pappas jobb!

det finns så mycket nackdelar med att vara sjuk, men den största är nog att man missar så otroligt mycket! hela veckan hände det grejer. på måndagen och tisdagen var jag ju i skolan. men på onsdagen skulle vi ha ett föredrag av en person från make-up studion, det missade jag. på torsdagen skulle vi ha wella-tekniker i skolan och färga modellers hår, det missade jag. och värst av allt, på fredagen skulle vi till göteborg med skolan, gå på grazette-kurs och shoppa i nordstan. och på kvällen skulle det vara 18-års fest hos sophia. det missade jag! jaaa jag tycker jätte synd om mig själv för att jag missat detta, och har varit extremt ledsen över det. men jag har sagt att vi tjejer få dra upp till götet någon dag efter nyår och ta igen det jag och de andra sjuklingarna missade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0