Dag 18 – Min favoritfödelsedag

det här är också svårt, efter 18 födelsedagar är det svårt att välja ut en som varit bäst. både mina 17e och 18e födelsedag var suveräna! men en dag som jag aldrig kommer glömma är den dagen jag fyllde 13 tror jag. då jag och min familj åkte till bakken i danmark. det bästa jag vet är att åka karuseller, och vad gör man på bakken? joo man åker karuseller såklart! vi gick runt där hela dagen, åkte hur mycket som helst, åt massa glass osv.

ni förstår nog att mitt minne inte är det bästa, jag kommer inte ihåg mycket i minsta detalj. men jag kommer ihåg att jag sa när vi kom hem "detta var och kommer alltid att förbli min bästa födelsedag!"

försökte leta fram ett foto från en av karusellerna, men hittade tyvärr inte det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0