träning på gym

efter skolan hängde jag med maritza till trelleborg, vi skulle träna på gymmet 24/7 fitness. jag skulle följa med henne och provträna en gång eftersom jag funderar på att börja där. vi tog det ganska lugnt för att inte träna sönder våra muskler nu i början.. vill ju inte tappa greppet när man precis kommit igång liksom. men efter vi tränat bestämmde jag mig för att det blir ett gymkort där, så jag ska fixa det imorgon! det är skönt att jag ska träna där för de har olika anläggningar i både malmö och trelleborg, så jag kan träna efter skolan eller på helger/lov när jag är hos marcus. och som man hör på namnet kan man träna när man vill under hela dygnet. perfekt eftersom jag slutar ganska sent vissa kvällar och dessutom är en nattmänniska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0