the sims 2 och shoppingrunda

idag vaknade jag och marcus vid elva tiden. vi hade bestämt att åka in till malmö och shoppa lite. men han hade inte lust att sticka direkt, så jag stack till banken och fixade lite grejer. sen när jag kom hem satt han och spelade the sims 2, så jag satte mig ner bredvid honom så byggde vi ett snyggt hus tillsammans! när klockan närmade sig halv 3 tyckte jag de började bli dags att ta sig till malmö och shoppa lite. så vi gjorde oss i ordning lite och tog bussen som gick fem i. jag köpte en kofta på gina tricot för presentkortet jag fått av marcus. sen gick vi runt i lite olika affärer och kollade, köpte ett 12-ämnesblock till skolan och en ny kalender. vid fem-tiden kom mamma dit så hjälpte hon mig att byta ett halsband jag fått i present som jag inte var riktigt nöjd med. de var liksom hon som hade kvittot. de blev istället en ny kedja till mitt nya hänge, en fotoram och vita pärlörhängen. därefter släppte vi marcus vid konserthuset så åkte han hem, och vi åkte till media markt. där vi säkert spenderade minst en timme.. men till slut hittade vi en epilator jag ville ha. så vi betalade och åkte hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0