rix fm med maritza

mamma jag och marcus stack in till burlöv center för att handla lite mat idag, vi skulle även fixa min ihpone eftersom mitt internet hade slutat fungera. det visade sig vara lättare att fixa än jag trott! när vi väl kommer in i mataffären kommer marcus på att han är hunrgig, så vi gick till mc donalds så han kunde äta medan mamma handlade. på väg tillbaka ville jag bara ta en snabb titt inne på vero moda, där jag hittade höstens snyggaste jacka som jag MÅSTE ha! sedan skjutsade mamma mig och marcus till konserthuset i malmö. där han tog bussen hem och jag träffade maritza. vi gick till café 2000 och köpte vars en supergpd sallad. sen gick vi bort till stortorget där rix fm skulle börja spela klockan 4. och när de väl drog igång så var de så jävla bra! blev dock lite besviken på ola som inte körde sin nyaste låt overdrive. men annars tyckte jag allt var kanon, förutom de låtar man inte kände till. tråkigt att inte kunna sjunga med. eric saade, rebound och emd var lätt bäst! när det slutade halv 7 hade vi tänkt att gå till öltältet och ta en cider eftersom vi båda är 18(!!!!) men där satt bara massa gamlingar så de verkade inte så kul. istället gick vi bort till bion och beställde biljetter till eclipse nästa torsdag. sedan tog vi bussen till trelleborg. och jag åkte hem till marcus. (tyvärr kunde jag inte lägga upp bilderna från rix fm, som jag hade tänkt, eftersom det klyddar.. men jag lägger upp så fort det går!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0