Projektarbete-make over

Marcus åkte med mig efter filmen igår, och idag vaknade vi vid 9 tiden för att vi skulle hålla på med projektarbetet. När jag hade fixat mig klart pkte mamma och jag till pressbyrån för att hämta ut ett paket. Därefter tog jag och marcus bussen in till malmö. Vi mötte de andra i min grupp och modellerna på salong josefina. Där vi direkt satte igång med att förändra våra modellers hår. Det tog ganska lång tid mdd vissa men det var för en skulle ha hårförlängnong och en hade jätte mycket hår. Men vi var klara vid kvart i sju, så de tog verkligen hela dagen. Jag tog bussen till södervärn för att ta bussen hem. När jag kommer dit inser jag att min buss nästan precis gått och nästa kommer inte förrän efter 40 minuter. Det var väldigt regnit och kallt, så bag ringde och fråga pappa om inte han kunde hämta mig. Och han är alltid lija snäll, så han kom. När jag äntligen var hemma satte jag mig vid datan och tog det lugnt resten av kvällen. Nu ska jag sova för jag ska till läkaren tidigt imorgon. Därefter ska jag in till malmö för vi ska fotografera modellerna. Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0