Praktik på fredagar

Filmen igår var gryyym! Var ju och såg eclipse med maritza. Jag blev chockad när eftertexterna kom för jag trodde inte alls att de hade gått två timmar redan. Men jag tyckte absolut att denna filmen var bättre än tvåan, även om bella valde fel kille! Efter filmen fick vi halvspringa för att maritza skulle försöka hinna med sin buss, men de gjorde hon tyvärr inte. Eftersom inte nästa gick förrän om en timme fick hon åka med mig hem, eftersom min mamma var så snäll och kom och hämtade mig. När vi kom hem var tanken att vi skulle sova direkt, men de gick inte för vi var så pratiga och kunde inte vara tysta fastän vi sa godnatt typ fem gånger. Men till slut gick det! Just nu sitter jag på praktiken och har lunch. Slutar klockan sex, verkligen inte okej på en fredag. Men de är som det är, finns inget att göra åt. Men när jag slutat tar jag bussen till trelleborg, för ikväll ska jag på palmfestivalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0