nrj in the park

undrar egentligen hur många blogginlägg som har fått den rubriken igår och idag.. med tanke på hur mycket folk där var!! men i allafall så drog det igång vid 7-tiden, jag maritza & kerstin hade fixat bra platser, tyckte vi från början i allafall.. men de kommer och går folk hela tiden ju, så mellanåt så var det några riktigt långa och störiga människor som ställde sig precis framför oss. jag tyckte att konserten var bra, inte riktigt de låtar jag förväntat mig, men så länge natteravn spelades var jag nöjd! och den kom ju sist, så då gav jag och min sångröst gärnet hihi. men jag och de andra blev riktigt irriterade av alla jävla respektlösa människor! att man ska hålla på och försöka tränga sig fram, när vilken människa med fungerade syn ser att det är totalt fullt och proppat med folk framför en. likadant när man skulle gå ifrån konserten i slutet, folk bara trycker som några sjuka idioter, och bryr sig inte om att folk blir klämda.. så länge de kommer ut! till slut fick vi nog så vi sökte skydd bakom en kaffevagn till folkstormen hade gått över, sen var det bara att gå som vanligt. vi stannade kvar en stund och käkade lite kebab och munkar, sen tog vi bussen hem. min buss var som vanligt fullproppad med folk, och även där ska folk trängas och puttas.. riktigt irriterande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0