Karate kid

När jag kom fram till bjärred hämtade min morbror upp mig, så åkte vi hem till de. Jag började leka med lovisa, vi byggde pärlplatta. Ni vet sån som man gjorde på dagis när man var liten, man sätter pärlor på en platta och sen smälter man ihop det med ett strykhjärn. Sedan fikade vi lite och efter det öppnade frisörsalongen i deras badrum. Från början skulle jag bara klippa tobias, men det slutade med att jag även klippte anneli och lovisa. Jag och marcus bestämde även att vi skulle gå på bio på kvällen och se karate kid, så han bokade biljetter till klockan nio. Jag tog bussen från bjärred och var i malmö precis i tid till när vi skulle hämta ut biljetterna. Filmen var riktigt bra, den skilde sig från de andra filmerna en del men ändå var den en typisk karate kid film. Rekomenderar faktiskt den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0